Landsdækkende service
Bønnen Danmark service
Vi har Danmarks bedste landsdækkende service team og vi er altid klar til at hjælpe – uanset hvor du befinder dig i Danmark. Der skal jo helst ikke opstå kø ved kaffemaskinen – så skal det da kun lige være på grund af den fremragende kaffe og en god snak.
Vi er nemlig klar over, at den tilhørende service er mindst lige så vigtig som produktet i sig selv. Læs mere om vores service herunder eller ta’ kontakt og hør nærmere.
Bestil service
Har du behov for teknisk service, kan du rekvirere vore dygtige teknikere hér.
Udfyld formularen, så skynder vi os ud til dig så du kan komme videre i dit arbejde.
Husk venligst en kort fejlbeskrivelse. Derved har vi mulighed for at forberede os til opgaven og kan derfor løse den hurtigere.
Kort om hvordan vores servicekoncept fungerer:
- Vores kaffemaskiner rapporterer automatisk en lang række oplysninger til Bønnen Danmark.
- Serviceafdelingen bruger disse oplysninger til at optimere performance og dermed brugeroplevelsen.
- Vi kan i mange tilfælde reagere proaktivt på hændelser i stedet for reaktivt.
- Oppetid optimeres og forbedres. Det vil reducere den tid der i dag anvendes til bestilling af teknikerkald, produkter og fejlmeldinger.
- Serviceaftale omfatter teknikertilkald ved funktionsfejl, kørsel og arbejdsløn.
Fakta om vores servicefunktion:
- Landsdækkende stab af udekørende serviceteknikere.
- 24/7 overvågning af kaffemaskiner med telemetri.
- De nyeste teknologiske hjælpemidler.
- Reservedele leveres dag-til-dag direkte til teknikeres hjemme adresse.
- Er uheldet ude, er vi fremme inden for 24 timer – hurtigt og effektiv
- Aften og weekend service
- Med en serviceaftale er du sikret mod alle uforudsete udgifter.