Landsdækkende service

Vi har Danmarks bedste landsdækkende service team og vi er altid klar til at hjælpe – uanset hvor du befinder dig i Danmark. Der skal jo helst ikke opstå kø ved kaffemaskinen – så skal det da kun lige være på grund af den fremragende kaffe og en god snak.

Vi er nemlig klar over, at den tilhørende service er mindst lige så vigtig som produktet i sig selv. Læs mere om vores service herunder eller ta’ kontakt og hør nærmere.

Kort om hvordan vores servicekoncept fungerer:

  • Vores kaffemaskiner rapporterer automatisk en lang række oplysninger til Bønnen Danmark.
  • Serviceafdelingen bruger disse oplysninger til at optimere performance og dermed brugeroplevelsen.
  • Vi kan i mange tilfælde reagere proaktivt på hændelser i stedet for reaktivt.
  • Oppetid optimeres og forbedres. Det vil reducere den tid der i dag anvendes til bestilling af teknikerkald, produkter og fejlmeldinger.
  • Serviceaftale omfatter teknikertilkald ved funktionsfejl, kørsel og arbejdsløn.

Fakta om vores servicefunktion:

  • Landsdækkende stab af udekørende serviceteknikere.
  • 24/7 overvågning af kaffemaskiner med telemetri.
  • De nyeste teknologiske hjælpemidler.
  • Reservedele leveres dag-til-dag direkte til teknikeres hjemme adresse.
  • Er uheldet ude, er vi fremme inden for 24 timer – hurtigt og effektiv
  • Aften og weekend service
  • Med en serviceaftale er du sikret mod alle uforudsete udgifter.